Mado is hét pakketpunt van Montfoort en omstreken. Bij ons kun je terecht voor deze pakketdiensten:
Wat heb je nodig bij ons pakketpunt?
Voor het afhalen van een pakketje heb je het afhaalbericht en je legitimatie nodig.
Voor het versturen van een pakketje heb je een verzendlabel nodig. Maak dit label online aan of plak zelf het adres op de doos.
Pakketjes afhalen
Volg onderstaand stappenplan om je pakketje zo snel mogelijk op te halen:
- Stap 1: wacht op het afhaalbericht van de vervoerder. Alleen als je dit afhaalbericht hebt gekregen, ligt je pakketje bij Mado klaar.
- Stap 2: kom met het afhaalbericht en je legitimatie naar Mado toe. Wij moeten checken of je naam op je legitimatie en het pakketje met elkaar overeenkomt.
Pakketjes versturen
Pak je pakketje in, maak de doos goed dicht met tape en plak het adres op de doos. Bij sommige van bovenstaande vervoerders is het ook mogelijk om online een verzendlabel te maken. Wil je een pakketje retourneren? Dan is de kans groot dat je van de webshop een verzendlabel ontvangt.
Heb je geen printer thuis? Maak gebruik van onze printservice! Mail de gegevens naar montfoort@mado.nl en wij printen voor slechts €0,50 het verzendlabel voor je uit!
Klik op één van bovenstaande logo’s voor meer informatie over de betreffende vervoerder.
Openingstijden pakketpunt Montfoort
Maandag t/m vrijdag | 08.30 tot 18.00 uur |
Zaterdag | 08.30 tot 17.00 uur |
Zondag | Gesloten |
Heb je vragen over een pakketje?
Voor vragen over een pakketje kun je terecht bij de vervoerder. Wij kunnen je niet helpen met vragen over je pakketje of de status hiervan.
Telefoon
Winkel: 0348-471236
Webshop: 030-2310088
Adres
Waterpoort 2
3417 BL Montfoort
Stuur ons een bericht of kom langs
Openingstijden:
Winkel:
– Maandag tm Vrijdag van 08:30 tot 18:00 uur
– Zaterdag van 08:30 tot 17:00 uur
Helpdesk webshop:
– Maandag tm Vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur