Mado is hét HomerrPunt van Montfoort en omstreken. Wij werken graag mee aan het doel van deze vervoerder: zo duurzaam en eenvoudig mogelijk elk pakketje versturen. Mado is hiervoor het enige pakketpunt van Homerr in Montfoort!
Bij Homerr draait alles om eenvoud en om duurzaamheid. Zo maakt Homerr uitsluitend gebruik van bestaande routes van logistieke dienstverleners en verzamelpunten. Samen met Homerr zijn we hierdoor in staat om tot wel 79% CO2 uitstoot per pakketje te besparen.
Hoe werkt het ophalen van een pakketje met Homerr?
- Ontvang van een Homer een unieke QR code; deze code wordt per mail naar je gestuurd.
- Kom met de QR code en je legitimatie naar onze winkel toe.
- Wij scannen de QR code, waarna onze medewerker direct je pakketje voor je pakt.
Hoe werkt het versturen van een pakketje met Homerr?
- Meld online de verzending aan, reken af en wacht maximaal 15 minuten op de QR code die per mail naar je gestuurd wordt.
- Plak de doos stevig dicht met tape.
- Geef het pakketje in onze winkel af. Onze medewerker scant de QR Code en print daarmee het verzendlabel uit.
- De ontvanger ontvangt direct de Track & Trace, waarmee het pakketje in de gaten gehouden kan worden. Jij ontvangt per mail een verzendbewijs.
Hoe werkt het retourneren van een pakketje met Homerr?
- Neem contact op met de webshop voor het verzendlabel.
- Je ontvangt van de webshop een unieke QR-code per mail
- Plak het pakketje stevig dicht met tape en kom naar onze winkel mét de QR Code. Onze medewerker schat de QR Code en print daarmee het verzendlabel uit.
- Je ontvangt nu per mail een verzendbewijs.
Meer informatie over Homerr
Wil je meer weten over deze pakketdienst, over de duurzaamheid of over de tarieven? Check daarvoor de website van Homerr of raadpleeg de FAQ sectie.
Homerr & Mado
Bij Mado werken we met meerdere vervoerders samen. Op deze manier kunnen wij alle inwoners van Montfoort en omliggende steden van dienst zijn voor hun pakketjes. Hierop is de samenwerking met Homerr een geweldige aanvulling. De duurzaamheid en de eenvoud van deze pakketdienst spreken ons erg aan.
Heb je een klacht over Homerr?
Zit je met een klacht, suggestie of vraag over Homerr? Dan is het zaak om contact met de klantenservice van Homerr op te nemen. Vul hiervoor dit contactformulier in.
Andere pakketdiensten
Telefoon
Winkel: 0348-471236
Webshop: 030-2310088
Adres
Waterpoort 2
3417 BL Montfoort
Stuur ons een bericht of kom langs
Openingstijden:
Winkel:
– Maandag tm Vrijdag van 08:30 tot 18:00 uur
– Zaterdag van 08:30 tot 17:00 uur
Helpdesk webshop:
– Maandag tm Vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur